دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

پاسخ به سه سوال رایج درباره اسکرابر صنعتی

سر خوردن و افتادن یکی از شایع ترین دلایل آسیب های محل کار است و هزینه های زیادی را از لحاظ اتلاف سرمایه و کاهش بازده برای کارفرمایان به همراه دارد.

در حقیقت، این حوادث باعث از دست رفتن 95 میلیون روز کاری فقط در کشور آمریکا می شوند و تقریبا 25 درصد از کل ادعاهای خسارت در هر سال را تشکیل می دهند. حتی بدتر؟ سر خوردگی، لغزش و افتادن  15٪ از حوادث مرگ و میر اتفاقی در ایالات متحده را تشکیل می دهد.

با توجه به این آمار، ممکن است به نظر برسد که لغزش، سر خرودن و سقوط در میان کارکنان شما بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی کاری است. با این حال، در حالی که ممکن است به نظر  برسد که جلوگیری از این آسیب ها غیر ممکن است. در واقع پیشگیری از آنها بسیار آسان می باشد. با استفاده از تجهیزات مکانیزه نظافتی همانند اسکرابر یا کفشوی صنعتی می توانید سطوح کف سازمان خود را تمیز و عاری از هر گونه آلودگی نگه دارید، که اجازه می دهد ا پرسنل خود در برابر خطرات سرخوردگی و سقوط محافظت کنید.

مطمئن نیستید که آیا سازمان شما از تجهیزات شستشوی کف خود یا همان اسکرابر صنعتی به درستی استفاده می کند یا خیر؟ همه چیزهایی را که باید در مورد دستگاه‌های زمین شوی صنعتی بدانید را در پاسخ به این سه پرسش متداول در خواهید یافت.


تفاوت بین اسکرابر با برس غلطکی و دیسکی چیست؟

همانطور که از نام آن بر می آید، در اسکرابر دارای برس غلطکی، برس های سیلندری شکل در اسکرابر به موازات پهنای دستگاه کفشور قرار گرفته و می چرخند و همزمان با شستشوی زمین زباله و پسماند را از روی آن جمع می کنند. در دستگاه کف شوی دارای برس دیسکی از برس های دیسکی شکل استفاده می شود که در یک حرکت دایره ای به صورت موازی با کف چرخانده می شوند. هر دو مدل دستگاه کفشور معرفی شده در تمیز کردن سطوح کف کاملا موثر هستند و  انتخاب بین این دو مدل فقط به نیازها و اولویت های منحصر به فرد کسب و کار شما بستگی دارد.


اسکرابر دارای موتور حرکتی و فاقد موتور حرکتی چه تفاوتی دارند؟

در اسکرابر فاقد موتور حرکتی سیستم به جلو راننده دستگاه همان برس است به این ترتیب که نیروی جلو برنده بخشی توسط هل دادن کاربر و بخشی دیگر با چرخش برس تامین می شود اما بعضی از دستگاه ها خود دارای موتور حرکتی یا ترکشن موتور هستند که در آنها دیگر نیازی به هل دادن کاربر نیست و کاربر فقط دستگاه را در جهت دلخواه هدایت می کند و در آنها سرعت حرکت دستگاه نیز قابل تنظیم است. دستگاههای دارای برس غلطکی همگی دارای موتور جلوبرنده هستند.


اسکرابر صنعتی نو بهتر است یا دست دوم؟

در نهایت، این تصمیم به هزینه بستگی دارد. در حالی که اسکرابرهای نو با ضمانت نامه ارائه می شوند و امکان وجود قطعات یدکی و دراز مدت آنها در درازمدت بیشتر است، اما آنها نیز گران تر هستند. اگر بودجه پایین تری برای عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف در نظر گرفته اید می توانید به اسکرابر های استفاده شده یا دست دوم فکر کنید که تقریبا همان طول عمر مدل های جدید را ارائه می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.