دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

آیا شما به اسکرابر صنعتی نیاز دارید؟

دنیای تجهیزات نظافت صنعتی  مکانیزه و اینکه هر کدام از آنها چه کاری انجام می دهد می تواند برای افراد ناآشنا پیچیده باشد. اطلاعات ارائه شده در این پست به شما کمک می کند که با تجهیزات مختلف نظافتی از قبیل اسکرابر صنعتی آشنا شده و دقیقا دستگاهی را که متناسب با نیاز شماست انتخاب نمایید.

چرا انتخاب یک اسکرابر صنعتی

دستگاه های کف شوی صنعتی یا اسکرابر در مقایسه با تمام متدهای نظافت و شستشوی زمین سریع تر هستند و بنابراین بصورت ویژه برای فضاهای بزرگ که لازم است بصورت منظم شسته شده یا تی کشیده شوند مناسب می باشند.

تی کشی 100 مترمربع با یک تی دستی در حدود 15 دقیقه زمان لازم دارد. شستشوی زمین با یک دستگاه مکانیزه کفشور و سپس استفاده از جاروبرقی آب و خاک برای مکش آب و مواد شوینده به کار رفته در فضایی به مساحت 100 مترمربع در حدود 32 دقیقه زمان لازم دارد. اگر از یک اسکرابر صنعتی استفاده شود شستن و خشک کردن چنین مساحتی با یک کفشوی صنعتی تنها 7 دقیقه زمان می برد.

اگر زمین شما واقعا کثیف باشد بنابراین دستگاه اسکرابر صنعتی بهترین گزینه خواهد بود و نتیجه ای بسیار بسیار بهتر از تی کشی برای شما به ارمغان می آورد. زیرا این دستگاه علاوه بر شستن زمین می تواند آ ب و آلودگی را از روی آن جمع نماید  و زمین را کاملا خشک و تمیز کند و این عملیات در یک مرحله انجام می شود.  استفاده از اسکرابر  ایمن تر است زیرا باقی گذاشتن زمین بصورت خیس می تواند خطر سر خوردن افراد را در پی داشته باشد. دستگاه های اسکرابر باکیفیت کاملا زمین را خشک می کنند . علاوه بر خطرات مرتبط با ایمنی، مشتری شما احتمالا بسیار خوشحالتر خواهد بود زیرا در زمان کوتاه تر بخش بزرگتر از مجموعه خود را می تواند تمیز کند.

البته اگر زمین بسیار کثیف است می توان فقط از یک کفشور بدون قابلیت مکش استفاده کرد و در کنار آن یک جاروبرقی آب و خاک را به کار برد البته این کار فقط در صورتی امکان پذیر است که فضا بسیار کوچک و محدود باشد و امکان استفاده از اسکرابر صنعتی وجود نداشته باشد. همچنین اگر طراحی ساختمان به گونه ای است که نمی شود اسکرابر را بین طبقات از طریق راه پله یا آسانسور جابجا کرد می توان از راهکارهای جایگزین استفاده نمود.

چرا انتخاب یک پولیشر

اگر مشتری شما می خواهد زمین جلادار و درخشان داشته باشد باید از پولیشر استفاده کنید. یعنی اگر زمین نسبتا تمیز است و می خواهید آلودگی های کم و سبک را برطرف کنید و سطحی درخشان ایجاد کنید بهتر است به جای اسکرابر صنعتی از پولیشر استفاده کنید که دستگاه تخصصی جلادهی سطح است.

به یک اسکرابر باتری دار نیاز دارید یا کابلی؟

هنگامی که در مورد اینکه مناسب ترین دستگاه برای شما کفشوی صنعتی یا اسکرابر است مطمئن شدید باید تصمیم بگیرید که آیا شما به مدل باتری دار نیاز دارید یا کابلی؟

یک اسکرابر باتری دار انتخاب کنید اگ استفاده از کابل می تواند خطر افتادن افراد را در پی داشته باشد، کابل دستگاه ممکن است به اشیاء و موانع موجود در محیط  گیر کند، دسترسی به پریز برق در جایی که باید تمیز شود وجود نداشته باشد. از مدل کابلی استفاده کنید اگر با مشکلاتی که در بالا ذکر شد مواجه نیستید، بودجه کمتری دارید و به دستگاهی نیاز دارید که بیش از 4-5 ساعت در هر بار استفاده بتواند کار کند. تمام مدل های باتری دار زمان کارکرد محدودی دارند و بعد از تمام شدن باتری باید دستگاه مجدد شارژ شود بنابراین بصورت نامحدود نمی توان از آنها استفاده کرد.

به برس احتیاج دارید یا پد؟

وقتی یک اسکرابر یا برس می گیرید شما باید مطمئن شوید که برس یا پد مناسب با نوع عملیات و کفپوش خود را هم دارید.  ااگر  زمین دارای خطوط دوغاب عمیق است یا مشخصات زبر و ناهموار دارد باید برس همراه با اسکرابر صنعتی استفاده شود چون در این حالت الیاف برس در خلل و فرج و شیارها نفوذ کرده و آلودگی ها را خارج می کنند در نتیجه زمین به خوبی تمیز می شود. اما پد این قابلیت را ندارد و روی زمین سر خورده و فقط برآمدگی ها را تمیز می کند. بنابراین اگر زمین شما کاملا صاف است مثل وینیل، ماربل، لمینت، پارکت یا حتی ترازو می توانید از پد استفاده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.