دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

چهار مزیت حیاتی واترجت صنعتی

شستشوی فشار قوی یک تکنیک پایه است که از ترکیب پاشش آب و ماده شوینده تحت فشار بالا توسط یک دستگاه واترجت صنعتی برای شستشوی سطوح مختلف همانند زمین پاسیو، پیاده رو بتنی، دیوارهای خارجی و حذف جرم و آلودگی  استفاده می کند.

شستن زمین یکی از بیشترین بخش هایی که هنگامی که نوبت نظافت و شستشوی می رسد، مورد بی توجهی قرار می گیرد. به شدت در معرض شرایط محیطی وحشتناک بودن و زمان بر بودن عملیات نظافتی مورد نیاز، دلایل اصلی این امر است.  قبل از آنکه گرد و غبار، قارچ ها و سایر مواد شیمیایی شروع به آسیب رساندن به یکپارچی سطوح کف شما کنند و آن را کدر و نامناسب از لحاظ راه رفتن نمایند، برای یک روش نظافتی کامل و موثر سطوح کف اقدام نمایید. زیرا این کار نه تنها احتمال خوردگی و ترک ها را کاهش می دهد بلکه همچنین زمین شما را از خراب شدن زودهنگام حفظ می کند.  بنابراین، نظافت و ترمیم زمین هر فضایی واقعا بسیار مهم است تا آن را ایمن و عاری از آلودگی نگه دارد.

و اگر شما واقعا به دنبال شیوه ای موثر هستید استفاده از واترجت صنعتی شدیدا به شما توصیه می شود تا بهترین نتیجه را به دست آورید. استفاده از کارواش صنعتی معمولا راه حل نهایی برای نظافت و شستشوی کامل یک سطح سخت دارای آلودگی های سرسخت و قدیمی به شمار می آید.

در اینجا برخی از مزایای حیاتی استفاده از واتر جت یا کارواش صنعتی بیان شده است:


ارتقاء زیبایی: لکه های سیاه و روغنی واقعا بد منظره هستند، نیستند؟ یک زمینی که بخوبی نگهداری شده است می تواند زیبایی کلی محیط را افزایش دهد. استفاده از واترجت صنعتی واقعا به شما محیطی تمیزتر ارائه می کند. همچنین تمیز کردن لکه های سیاه و قارچ های سطوح کف نیز به آن جذابیت بیشتری می بخشد.


بهبود پایداری و طول عمر زمین: نظافت و شستشوی اصولی در هر محیط باعث ایجاد فضای بهتر برای کار کردن در آن محیط می شود چه کارخانه باشد یا انبار صنعتی، خانه، پارکینگ، آپارتمان یا مدرسه. فقط استفاده از یک واترجت صنعتی است که می تواند زمین را از همه آلودگی ها، کپها، قارچ ها و ... به بهترین شکل تمیز کند که باعث کدر شدن و آسیب دیدن زمین در طولانی مدت شده اند. استفاده از این دستگاه تضمین می کند که فضایی شما به خوبی پاکیزه و تمیز شده است.


صرفه جویی در گالن ها آب: استفاده از واترجت صنعتی باعث صرفه جویی مقدار زیادی آب می شود.  هنگامی که شما این روش نظافتی را انتخاب می کنید، آب با فشار و سرعت بسیار بالایی آزاد می شود که آلودگی را به نحو موثر از روی سطح پاک می کند بدون آنکه آب زیادی مصرف کند.  از طرف6 دیگر، هنگامی که شما فضای خود را به شیوه های معمولی تمیز می کنید باید زمین را خیس کنید تا آب جرم و آلودگی را نرم کرده و آن را جدا نماید. این کار نیاز به اب زیادی دارد که بتواند کل فضا را خیس کند. بنابراین، با یک جت واتر همیشه شانس این هست که مصرف آب هوشمندانه داشته باشیم و در عین حال آلودگی و گرد و غبار هم به شکل خوبی از روی سطوح پاک شود.


زمان کمتر برای پاک کردن آلودگی ها

شستشوی معمول یا عمیق کار سختی که زمان زیادی را تلف می کند. اما با استفاده از یک واترجت صنعتی ، این مشکل برای همیشه حل می شود.  واتر جت صنعتی در حقیقت با انواع نازل های قابل تنظیم قابل ارائه است، در نتیجه می توان دبی و جهت جریان آب خروجی را به نحو بهینه تنظیم کرد. این دستگاه می تواند آلودگی را در یک حرکت جارویی کاملا تمیز کند که روش های دیگر قادر به این کار نیستند.  بنابراین استفاده از کارواش صنعتی همیشه گزینه سریعتر و بهتری است که امکان شستشوی زمین به شکل موثر را فراهم می نماید.


نیاز به تلاش و زحمت کمتر برای شستشو

اگر شما نمی خواهید برای شستن زمین تلاش و انرژی زیادی صرف کنید پس حتما استفاده از یک واترجت صنعتی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. چرا؟ چون نیاز به تلاش کمتری دارد.  هنگامی که به روش های متداول زمین را تمیز می کنید حرکت و کشش زیاد لازمه کار شماست. بنابراین اگر آرزو دارید که انرژی خود را هنگام تمیز کردن زمین حفظ کنید، بنابراین یک واترجت صنعتی می تواند دوست کامل شما برای صرفه جویی زمان و انرژی باشد.

استفاده از دستگاه شوینده فشار قوی فقط روشی خوب برای ارتقاء شرایط محیطی نیست بلکه همچنین می تواند تاثیری بلند مدت داشته باشد، بطوریکه شما می توانید راحت در جای خود بمانید، بنابراین، همیشه به دنبال یک دستگاه خوب باشید تا بتواند بهترین خدمات را برای شما فراهم نماید.