دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

مزایای داشتن سوییپر

انتخاب یک سوییپر خوب برای محل کارتان نه تنها یک سرمایه گذاری خوب است بلکه در طولانی مدت باعث می شود که مقدار زیادی هزینه برای شما صرفه جویی شود و بصورت بالقوه سطح سودآوری شما را افزایش می دهد. تمام سوییپر ها چه شهری باشند، دستی یا خودرویی به گونه ای تولید شده اند که شرایط بسایر سخت کار کنند و تجهیزاتی ایده آل برای محیط های صنعتی و تجاری هستند وقتی نوبت به تمیز کردن زمین برسد.

هنگامی که یک دستگاه سوئیپر دارید از مزایای زیر لذت خواهید برد:

می توانید از نیروهای خود برای تمیز کردن زمین استفاده کنید و لازم نیست که برای انجام نظافت به سراغ شرکت های پیمانکاری ببرید. این مسأله البته مزایای مازاد دیگری نظیر موارد زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

عملیات می تواند توسط یکی از کارکنان شما انجام شود چون آنها کاربرپسند هستند و نیاز به آموزش زیاد نیست تا افراد یاد بگیرند که چگونه از دستگاه جاروب محوطه استفاده کنند.

شما کسی هستید که برنامه نظافتی محیط کار خود را تنظیم می کنید.

شما پول خود را پس انداز می نمایید چون لازم نیست به شرکت خدمات نظافتی قرارداد ببنید تا عملیات نظافت شما را انجام دهد.

با خرید سوییپر صاحبان کسب و کار درک می کنند که این کار گزینه ای کارآمدتر و ارزان تر برای نظافت محیط های تجاری و صنعتی می باشد:

هنگامی که نوبت به کارآمدی می رسد، سوییپر ها در نظافت بسیار بهتر هستند در مقایسه با روش های دستی

نظافت یک فضای بزرگ می تواند به کمک سوییپر در یک زمان بسیار کوتاه انجام شود.

شما می توانید در زمان صرفه جویی کنید و آن را در کارهای مهم تر مرتبط با تجارت خود صرف کنید یا بخش های بیشتری را نظافت کنید.

سوییپر محیط کار شما را ایمن و سازگار با محیط زیست برای تمام کارکنان شما حفظ می کند زیرا تمام آلودگی ها و ضایعات در یک مرحله جمع می شوند.

با استفاده از سوییپر صاحبان کسب و کار درک می کنند که سطح سودآوری می تواند افزایش یابد بنابراین بازگشت سرمایه در طولانی مدت نیز افزایش خواهد یافت.

طول عمر دستگاه سویپر بسیار بیشتر از ابزارهای سنتی نظافت است.

این دستگاه به گونه ای تولید شده که برای مدت طولانی عمر کند و بسیار محکم و پایدار است، بنابراین برای کار کردن در محیط های با آلودگی زیاد مثل پارکینگ ها، مراکز خرید یا کارخانه ها مناسب است.

این دستگاه ها تا چندین سال عمر می کنند

می توانند باعث صرفه جویی در هزینه های شما شوند

تنوع زیادی از سطوح مختلف وجود دارد که شما می توانید آنها را با سوییپر تمیز کنید از موکت گرفته تا چوب و سطوح بتنی خشن

استفاده از واترجت صنعتی در صنعت معدن

دستگاه های واترجت صنعتی در بسیاری از صنایع یک نقطه اتکاء به شمار م آیند، تنوع و سهولت کاربری آنها را به دستگاهی ایده آل برای کاربردهای نظافتی در صنایع مختلفی همانند دامپروری، ساخت و ساز و تولید تبدیل کرده است. شاید عجیب باشد که بدانیم کارواش صنعتی همچنین ابزار کارآمد در یک فیلد دیگر نیز به شمار می آید: صنعت معدن.

صنعت معدن چالش های نظافتی منحصر به فرد و معینی نشان می دهد که در هیچ جای دیگر دیده نمی شوند. محیط خشن زیر زمین کاملا مستعد ایجاد آلودگی، گرد و غبار و جرم به دلیل شیوع بارگیری بیش از حد است و سنگ و گرد و خاکی که در تمام بخشها می نشیند باید تمیز شود. تجهیزات معدن معمولا بسیار بزرگ هستند  و بعضی از آنها هیچوقت معدن را ترک نمی کنند بنابراین نوعی از واترجت صنعتی که بتواند زیر زمین مورد استفاده قرار گیرد یک الزام می باشد. هر واترجت صنعتی برای کاربرد در یک معدن باید به دلیل ایمنی برقی باشد. زیرا اندازه تجهیزات معدن، ترکیب آب و فشار بالا کارآمدترین ابزار برای پاک کردن خاک، گل و ضایعات انباشته شده است.

کمپانی های معتبر تولیدکننده تجهیزات نظافتی مکانیزه یک راه حل فراهم کرده اند. زیرا؟ این دستگاههای واترجت صنعتی با کیفیت برای کاربرد در محیط بی نهایت خشن معدن طراحی شده است. این رده از دستگاه های کارواش صنعتی به گونه ای تولید شده اند که کاملا مقاوم  و دارای طول عمر بالا می باشند و راهکار نظافتی بسیار خوبی برای رو و زیر زمین می باشند. دستگاه های واتر جت صنعتی آب گرم الکتریکی برای استفاده در زیر زمین ایده آل هستند. همچنین دستگاه های واترجت صنعتی تریلر و تراک هم برای کار در جایی که نیاز به دستگاه های پرتال و قابل حمل است عالی می باشند.  تجهیزات نظافتی مورد استفاده در یک محیط ذاتا کثیف و پر از آلودگی نظیر صنعت معدن نیاز به دستگاهی قدرتمند دارد. با توجه به دانش و تجربه کارشناسان این حیطه، استفاده از یک واترجت صنعتی پر قدرت در این مورد نه تنها یک انتخاب عاقلانه بلکه بهترین راه است زیرا به راحتی قابل استفاده و جابجایی می باشد.

مشکلات سیستم مکش یا پاشش اسکرابر

مشکلی نظیر افت مکش یا اشکال در پاشش آب و محلول شوینده ممکن است برای اسکرابر صنعتی شما پیش بیاید. در این پست به برخی راهکارها که می تواند این مشکلات شما را برطرف کند اشاره شده است.

مشکلات مکش اسکرابر

آیا بعد از کار با کف شوی صنعتی همچنان آب و آلودگی روی زمین باقی می ماند؟ آیا داخل مخزن آب کثیف آب هست؟ برای کمک به حل مشکل  افت مکش دستگاه اسکرابر، باقی ماندن آب و آلودگی روی زمین، آب داخل مخزن آب کثیف به موارد زیر توجه کنید.

اطمینان حاصل کنید که موتور مکنده دستگاه روشن است. در اغلب دستگاه های اسکرابر شما باید قادر به شنیدن صدای موتور هنگامی که روشن است و کار می کند باشید. همچنین اطمینان حاصل کنید که وقتی تی پایین آورده می شود و روی زمین قرار می گیرد موتور دستگاه روشن می شود.

شناور داخل مخزن آب کثیف را بررسی کنید را هنگامی که موتور مکنده روشن و خاموش می شود بررسی کنید. ممکن است توپی شناور به بالای فیلتر مکش چسبیده و مانع مکش شود.

آیا درپوش مخزن آب کثیف اسکرابر دارای واشر آب بند خوب است؟ باز کردن درپوش آب کثیف هنگامی که موتور مکنده دستگاه کف شوی صنعتی روشن است باید دشوار باشد. در غیر این صورت نشان می دهد خلأ مناسب ایجاد نمی شود. البته توجه کنید بعضی مدل ها دارای آب بند لاستیکی هستند که برداشتن و تعویض آن راحت می باشد.

شلنگ مکش را از تی جدا کنید. آیا مکش خوب است؟ اگر نیست احتمالا یک گرفتگی وجود دارد و باید آن را تمیز کنید.  شلنگ مکش معمولا شفافف است و بنابراین شما باید  قادر باشید گرفتگی یا مانع موجود در آن را ببینید.  می توانید از پمپ هوا برای فرستادن جریان هوا به داخل شلنگ استفاده کنید تا گرفتگی را خارج نماید.  اطمینان حاصل کنید که درپوش مخزن آب کثیف بسته است زیرا اگر گرفتگی وجود داشته باشد به داخل مخزن فرستاده خواهد شد. همچنین می توانید شلنگ مکش را از بالا باز کرده و از یک شلنگ آب استفاده کنید تا گرفتگی را به سمت پایین با استفاده از نیروی آب هدایت کند.

اطمینان حاصل کنید که تی ها بخوبی روی زمین قرار گرفته اند و خلأ مناسب ایجاد می شود و هیچ پارگی  یا فرسایشی در لبه ها وجود ندارد. اگر تی فرسوده شده است آن را به سمت لبه های استفاده نشده بچرخانید یا کلا تی را تعویض کنید.

مشکلات پاشش آب یا محلول شوینده در اسکرابر صنعتی

آیا آب قطره قطره از برس اسکرابر یا زمین شوی صنعتی روی زمین چکه می کند؟ آیا هیچ جریان آب یا محلول شوینده از برس کفشور صنعتی خارج نمی شود؟ 

اغلب دستگاه های اسکرابر صنعتی دارای فیلتر برای محلول شوینده هستند. این فیلتر را تمیز کنید. جای این فیلتر بسته به مدل اسکرابر و تولیدکننده آن ممکن است متفاوت باشد.

اگر اسکرابر دارای نشانگر سطح آب است قبل از شروع کار با دستگاه و در حین استفاده از کفشور به آن توجه کنید.

اگر فیلتر ورودی را جدا کنید آب باید به بیرون ریخته شود اگر نشد گرفتگی در این فیلتر وجود دارد.

مخزن آب تمیز را با آب گرم یا داغ و 1 پیمانه bleach پر کنید و اجازه دهید یک شب باقی بماند و سپس فیلتر را جدا کرده  و ببنید آب تخلیه می شود یا نه. دستگاه اسکرابر را در حالتی که حاوی محلول ذکر شده است روشن نکنید. 

اگر هیچ یک از مراحل فوق کمک نکرد ممکن است مشکل در خصوص شیر محلول شوینده باشد که نیاز به تعمیرات حرفه ای بیشتر داشته باشد.