دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

استفاده از واترجت صنعتی در صنعت معدن

دستگاه های واترجت صنعتی در بسیاری از صنایع یک نقطه اتکاء به شمار م آیند، تنوع و سهولت کاربری آنها را به دستگاهی ایده آل برای کاربردهای نظافتی در صنایع مختلفی همانند دامپروری، ساخت و ساز و تولید تبدیل کرده است. شاید عجیب باشد که بدانیم کارواش صنعتی همچنین ابزار کارآمد در یک فیلد دیگر نیز به شمار می آید: صنعت معدن.

صنعت معدن چالش های نظافتی منحصر به فرد و معینی نشان می دهد که در هیچ جای دیگر دیده نمی شوند. محیط خشن زیر زمین کاملا مستعد ایجاد آلودگی، گرد و غبار و جرم به دلیل شیوع بارگیری بیش از حد است و سنگ و گرد و خاکی که در تمام بخشها می نشیند باید تمیز شود. تجهیزات معدن معمولا بسیار بزرگ هستند  و بعضی از آنها هیچوقت معدن را ترک نمی کنند بنابراین نوعی از واترجت صنعتی که بتواند زیر زمین مورد استفاده قرار گیرد یک الزام می باشد. هر واترجت صنعتی برای کاربرد در یک معدن باید به دلیل ایمنی برقی باشد. زیرا اندازه تجهیزات معدن، ترکیب آب و فشار بالا کارآمدترین ابزار برای پاک کردن خاک، گل و ضایعات انباشته شده است.

کمپانی های معتبر تولیدکننده تجهیزات نظافتی مکانیزه یک راه حل فراهم کرده اند. زیرا؟ این دستگاههای واترجت صنعتی با کیفیت برای کاربرد در محیط بی نهایت خشن معدن طراحی شده است. این رده از دستگاه های کارواش صنعتی به گونه ای تولید شده اند که کاملا مقاوم  و دارای طول عمر بالا می باشند و راهکار نظافتی بسیار خوبی برای رو و زیر زمین می باشند. دستگاه های واتر جت صنعتی آب گرم الکتریکی برای استفاده در زیر زمین ایده آل هستند. همچنین دستگاه های واترجت صنعتی تریلر و تراک هم برای کار در جایی که نیاز به دستگاه های پرتال و قابل حمل است عالی می باشند.  تجهیزات نظافتی مورد استفاده در یک محیط ذاتا کثیف و پر از آلودگی نظیر صنعت معدن نیاز به دستگاهی قدرتمند دارد. با توجه به دانش و تجربه کارشناسان این حیطه، استفاده از یک واترجت صنعتی پر قدرت در این مورد نه تنها یک انتخاب عاقلانه بلکه بهترین راه است زیرا به راحتی قابل استفاده و جابجایی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.