دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

نوع زمین فاکتور حیاتی در خرید اسکرابر صنعتی

زمین  بخش مهمی از هر ساختمان است و یکی از نخستین چیزهایی است که مشتریان هنگام وارد شدن به محل کار شما آن را می بینند. آن می تواند اتمسفر ساختمان شما را بهبود ببخشد و همچنین سطح حرفه ای بودن شما را نشان دهد. یک زمین تمیز و نگهداری شده احساس خوب ایجاد می کند حال آنکه زمین آلوده و به خوبی نگهداری نشده ممکن است باعث فراری شدن مشتریان بالقوه شما شود.  با این فرض برای یک صاحب کسب و کار همانند شما ضروری است که زمین ساختمان محل کار خود را بصورت منظم تمیز کنید و از آن نگهداری نمایید.
با توجه به اینکه تمیز کردن زمین ها در ساختمان های بزرگ به روش دستی تقریبا غیرممکن است شما ممکن است بخواهید در خرید یک ابزار نظافتی قابل اطمینان سرمایه گذاری کنید.  رنج گسترده ای از تجهیزات نظافت و شستشوی صنعتی زمین در بازار موجود است که یکی از آنها اسکرابر صنعتی می باشد.  هنگام انتخاب یک اسکرابر صنعتی  شما باید نوع زمینی را که قرار است تمیز شود تعیین کنید.  به این طریق شما می توانید نوع مناسب از کفشوی صنعتی را خریداری کرده و حداکثر استفاده را از آن ببرید.
انواع متفاوت کفپوش
یک اسکرابر صنعتی می تواند نظافت را ساده تر و کارآمدتر نماید اما فقط در صورتیکه با نوع زمین در ساختمان شما مچ باشد. برای مثال دستگاههای اسکرابر صنعتی مجهز به برس های زبر برای بتن مناسب هستند زیرا چنین دستگاه زمین شوی صنعتی حتی  می تواند خلخل و فرج سیمان را تمیز کند.  در حالیکه اسکرابر صنعتی با درجه سایندگی کمتر به شما به راحتی کمک می کند که کفپوش های چوبی یا وینیل را نگهداری نمایید.
برای زمین های انبارها یا خرده فروشی ها شما نیازمند یک اسکرابر صنعتی هستید که ظرفیت پوشش دهی مناطق بزرگ را داشته باشد. اسکرابرهایی هستند که می توانند زمینی با مساحت بین 20000 تا 70000 فوت مربع را در یک ساعت تمیز کنند.  یک کفشور صنعتی با ظرفیت کوچکت ممکن است یک سرمایه گذاری عاقلانه در مواردی نباشد که نیازمند زمان طولانی برای تمیز کردن کل زمین هستند. 
شما همچنین باید تعیین کنید که نرخ رفت و آمد یا ترافیک  در یک ناحیه که می خواهید تمیز کنید چقدر است.  برای مثال، اگر شما نیاز به یک اسکرابر صنعتی برای پولیش بخش هایی داشته باشید که تعداد زیای افراد هر روز در آنها رفت و آمد دارند، شما نیازمند تجهیزاتی هستید که بتوانند زمین را سریعا خشک کنند. یک اسکرابر که بی صدا عمل می کند برای جلوگیری از حواس پرتی افراد توصیه می شود.
فقط برخی از انواع زمین ها هستند که یک اسکرابر صنعتی می تواند از آنها مراقبت نماید. قبل از خرید کردن، اطمینان حاصل کنید که مدلی که شما در حال خرید آن هستید با نوع زمینی که دارید فیت است. فقط به این طریق است که شما می توانید ارزشی در قبال پولی که پرداخت کردید به دست آورید و نتایج نظافتی بهینه به دست آورید. اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید  با یک تولیدکننده و عرضه کننده قابل اعتماد که بتواند به شما مشاوره کارشناسی بدهد مشورت کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.