دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

در یک اسکرابر دنبال چه چیزی باشید؟

اغلب کسب و کارها می توانند بخش زیادی از بودجه نظافتی خود را صرف نیروی انسانی کنند بنابراین به کارگیری تجهیزات و منابعی که بتواند به آنها در کاهش هزینه ها کمک کند برای پیشرفت آنها حیاتی می باشد. یک اسکرابر می تواند ابزاری برای صرفه جویی مالی باشد که هر کسب و کاری قادر بر سرمایه گذاری بر روی آن است. دستگاه های اسکرابر بسیار موثر هستند و بر روی سطوح متنوعی قابل استفاده می باشند و سودمندی را افزایش می دهند.

اگر در بازار به دنبال یک اسکرابر یا کفشوی صنعتی خوب هستید، برخی پارامترهایی که باید به دنبال آنها باشید عبارتند از:

سهولت کاربری

یک اسکرابر یا زمین شوی صنعتی باید به راحتی قابل استفاده باشد. اگر شما نتوانید بفهمید چگونه از دستگاه خود استفاده کنید و به ویدئوهای آموزشی کار کردن با دستگاه کفشور نیز دسترسی نداشته باشید این دستگاه برای شما خوب نیست و به صرفه جویی مالی و زمانی شما نیز کمک نخواهد کرد.  کار کردن با یک دستگاه کف شوی صنعتی نباید از شما یا نیروهای خدماتی شما زمان زیادی بگیرد تا یاد بگیرید که چگونه با آن کار کنید.

ظرفیت مخازن اسکرابر

مخازن آب کثیف و تمیز اسکرابر با متناسب با ماشنی باشد. مخزن بزرگتر همیشه خوب نیست. بعضی از کارآمدترین دستگاه های اسکرابر دارای مخزن آب تمیز و کثیف کوچک هستند.

دید کامل کاربر

کسی که از اسکرابر استفاده می کند باید قادر باشد پشت سر خود و مسیر پیش روی خود را به راحتی ببیند، چه از یک اسکرابر دستی استفاده کند یا یک مدل سرنشین دار یا خودرویی. اگر شما نتوانید به درستی ببینید که کجا را تمیز می کنید ممکن است با چیزی یا کسی برخورد کنید و موجب خسارت و آسیب شوید.

سرویس دستگاه

بررسی کنید که مدل اسکرابری که انتخاب کرده اید هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس و نگهداری دارد و تا چه حد به دستورالعمل نگهداری از دستگاه، قطعات یدکی و قطعات مصرفی آن دسترسی دارید و می توانید آنها را بدون نیاز به یک نیروی متخصص تعویض کنید.

امکانات

بهترین مدل های اسکرابر مدل هایی هستند که با برس ها و تی هایی ارائه می شوند که به راحتی قابل جدا شدن هستند. در مورد امکانات ماشین و تجهیزات جانبی که بصورت مجزا امکان خرید آنها را دارید تحقیق کنید.

توجه به نکات ذکر شده به شما کمک می کند تا اسکرابر مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.