دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

تمیز کردن بتن با واترجت صنعتی

آیا از پاک کردن لکه های گریس و چربی که ظاهر کفپوش بتنی تعمیرگاه ماشین شما را زشت می کنند خسته شده اید؟ این گونه لکه ها به سطح زمین چسبیده ظاهر آن را ناخوشایند می کنند و سرسختی آنها باعث می شود که یکی از دشوارترین سطوح برای شستشو سطحوح بتنی باشد. اما از بین بردن آلودگی، روغن، گریش و جرم برای یک واترجت صنعتی چندان دشوار نیست،  فقط کافی است بدانید چه فشار عملیاتی را برای دستگاه واترجت صنعتی خود باید انتخاب کنید تا کفپوش بتنی شما مثل روز اول تمیز و پاکیزه شود.

شستن

برای شستن زمین بتنی با استفاده از کارواش صنعتی بهتر است پروژه خود را به چند بخش تقسیم کنید.  این روش به شما کمک می کند که عملیات را بهتر انجام داده و مواد شوینده مصرف شده را کاملا پیش از خشک شدن آنها آبکشی کنید.

مرحله اول اعمال ماده شوینده است، 5 تا 10 دقیقه زمان دهید تا بخوبی روی بتن عمل کند. اگر در این زمان بخش های از زمین شروع به خشک شدن کرد دوباره روی آن محلول شوینده پاشش کنید. زمان دادن به محلول شوینده باعث نفوذ آن شده و سبب می شود که آلودگی و چربی شروع به سست شدن کرده و از بتن جدا شوند.

پاشش آب پرفشار با واترجت صنعتی

هنگامی که ماده شوینده کار خود را انجام داد باید آب پرفشار توسط واترجت صنعتی بصورت اسپری روی سطح پاشش شود و سپس چرم و مایع شوینده باقی مانده آبکشی شود. مطمئن شوید که بصورت پیوسته و صاف حرکت می کنید در نتیجه رگه بر جای نمی ماند. محلول شوینده و آلودگی را بصورت یکنواخت با حرکات جاروبی تمیز کنید و وقت بگذارید.  این مرحله جایی نیست که بخواهید آن را سرسری و بی حوصله انجام دهید. برای بخش هایی که به شدت کثیف هستند، ممکن است نیاز داشته باشید از حرکات جاروبی بیشتر استفاده کنید. همچنین آهسته حرکت کردن روی این بخش ها کمک کننده خواهد بود و اجازه دهید واترجت صنعتی جادوی خود را به شما نشان دهد.

نازل دوار

 یک نازل دوار می تواند زمان شستشو را تا 40% کاهش دهد و برای پاشش آب پرفشار و رفع لکه های سرسخت بسیار سودمند باشد.  این نازل فشار آب خارج شده از واترجت صنعتی را که توسط سطح زمین حس می شود افزایش می دهد و لکه های روغن و گریس را می شکند که به هیچ شکل دیگری سست نمی شوند. این نازل همچنین برای رفع قارچ، کپک و خزه مناسب هستند.

برای حفظ ایمنی شما مهم است که اطمینان حاصل کنید که نازل دوار همیشه در چرخش است وقتی که شما در حال استفاده از واتر جت صنعتی هستید و هرگز نباید جریان آب را به سمت خود یا دیگران نشانه گیری کنید. از پاشش آب به روی چراغ برق اجتناب کنید زیرا می تواند باعث شکستن آنها و جراحت شود.

نازل کف شوی

در جایی که زمان حیاتی است و نازل دوار به اندازه کافی سریع نیست می توانید از یک نازل کفشوی صنعتی با واترجت صنعتی خود استفاده کنید. این تجهیز موجب تسریع عملیات می شود زیرا می تواند سطح بیشتری را در زمان کمتر پوشش دهد. هنگامی که نازل کف شوی را به جلو هدایت می کنید دو جریان آب چرخشی داخل رینگ نازل به فشار بالا پاشش شده و لکه ها را پاک می کند. نتیجه نهایی بسیار یکنواخت تر و حتی تمیزتر است. نازل کف شما  کیفیت شستشوی بهتری را با سرعت بالاتری برای شما فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.