دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

راهنمای سریع برای اسکرابر

امروزه مدل های مختلفی از اسکرابر از بازار وجود دارد و هر یک از تولیدکنندگان تجهیزات نظافت صنعتی سعی می کنند با دستگاه های کف شوی صنعتی خود تجهیزات جانبی و امکانات متنوعی ارائه کنند. در این پست بررسی اجمالی در مورد ویژگی‌ها و امکانات متداول در مدل های مختلف اسکرابر یا زمین شوی صنعتی صورت گرفته است تا به شما در فرآیند خرید یک اسکرابر برای محیط کارتان کمک کند.

اسکرابر با دسته تاشو

برخی از مدل های کفشوی صنعتی یا اسکرابر به گونه ای تولید شده اند که شما می توانید پس از انجام عملیات و شستشوی کف دسته آنها را جمع کنید به این ترتیب امکان نگهداری آنها در یک فضای کوچک وجود دارد همچنین این دستگاه های اسکرابر حتی در صندوق عقب ماشین جا گرفته و به راحتی قابل حمل و نقل هستند. این مدل اسکرابر ها برای شرکت های خدماتی ایده آل هستند یا در جایی که فضای لازم برای نگهداری اسکرابر بسیار کوچک است می توان از آنها استفاده کرد.

اسکرابر باتری دار

این رده از کفشورها مناسب هستند چون هنگام کار با آنها مجبور نیستید با تاب خوردگی کابل برق آنها سر و کله بزنید و می توانید به راحتی از این نوع اسکرابر در نزدیکی آب استفاده کنید بدون اینکه خطر برق گرفتگی وجود داشته باشد.

برس‌های غلطکی

این نوع برس در برخی از مدل های اسکرابر به کار رفته است و برای شستشوی کف در فضاهای نزدیکی به لبه دیوارها و قرنیزها مورد استفاده قرار می گیرند.معمولا اسکرابر های کوچک دارای این نوع برس هستند تا برای نظافت و شستشو در فضاهای باریک و دارای محدودیت مناسب باشند.  همچنین این نوع زمین شور برای سطوح کف غیر لغزنده مثل کفپوش ها در محیط استخر مناسب می باشد.

عملکرد شستشو در جهت رو به جلو و معکوس

این ویژگی  امکان حداکثر شستشو را با برس های جلو و عقب اسکرابر فراهم می کند. این ویژگی باعث صرفه جویی در زمان نیروی خدماتی و هزینه می شود زیرا دیگر لازم نیست دستگاه را در هر دو جهت حرکت داد.  این نوع ویژگی معمولا در دستگاه های کوچک استفاده می شود که قرار است محیط های تنگ و کوچک را تمیز کنند.

اسکرابرهای چند کاره

این دستگاه های کفشوی می توانند بر روی بیش از یک نوع کفپوش عمل کنند برای مثال روی فرش ها، وینیل، کاشی های سرامیکی، سنگ طبیعی همچنین پله برق و پادری قابل استفاده هستند.

اسکرابر خودرویی

این نوع دستگاه زمین  شوی صنعتی برای محیط های بزرگ مناسب است. در این نوع دستگاه، اپراتور بر روی صندلی راحتی نشسته و دستگاه را با کمک فرمان در حین انجام علمیات نظافت و شستشو هدایت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.