دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع غذایی

در صنایع غذایی اولویت جلوگیری از آلوده شدن مواد غذایی است. بهترین روش برای تمیز کردن تجهیزات و جلوگیری از انتقال آلودگی به مواد خوارکی استفاده از یک جاروبرقی صنعتی است. در کارخانه های تولید نان و شیرینی، فرایند تولید همراه با ضایعات مختلف است که اگر به شکل موثر نظافت و جمع آوری نشوند باعث انتقال آلودگی می شوند. در این کارخانه ها فر پخت نان یا شیرینی اصلی ترین ابزار کار است که باید همیشه کاملا تمیز نگه داشته شود تا بالاترین عملکرد و سطح کیفی را تضمین کند.

اهمیت نظافت فر با جاروبرقی صنعتی

نظافت فر قبل از شروع عملیات پخت بسیار مهم است. تمیز کردن مرتب فر به معنی تضمین بالاترین سطح بهداشت، بازده بسیار خوب و افزایش طول عمر فر و جلوگیری از خطر انتقال آلودگی است.

خطرات پیرامون تمیز کردن فر

نظافت فر صنعتی باید بسیار سریع انجام شود و خطری برای کارکنان ایجاد نکند. اغلب اوقات تمیز کردن فر صنعتی به دو دلیل زیر خطرناک است:

دمای بالای فر و ماده ای که باید توسط جاروبرقی صنعتی جمع آوری شود مثلا خرده های نان که ممکن است دمای آنها به 250 درجه سانتیگراد برسد.

جاروبرقی صنعتی بهترین راهکار برای نظافت فرهای بزرگ

عمق فر که می تواند تمیز کردن آن را دشوار و حتی غیر ممکن سازد اگر دستگاه مناسبی مثل یک جارو برقی کارآمد برای این عملیات مورد استفاده قرار نگیرد.

یک جاروبرقی صنعتی مناسب ترین راهکار برای مکش و جمع آوری مواد و ضایعات داخل فر است. این مکنده صنعتی باید دارای ویژگی های زیر باشد تا بتواند بخوبی عمل کند:

فیلتر نومکس با مقاومت حرارتی بالا

کیت تجهیزات آنتی استاتیک و مقاوم در برابر حرارت برای مکش مواد داغ شامل خرطومی منعطف و اتصالات لازم

تجهیزات لازم برای تمیز کردن پشت فر شامل ابز ار افزایش طول برای دسترسی به نقاط دور از دسترس و عمیق

بخش های کاملا ضد الکتریسیته ساکن

تجهیزات اختیاری جاروبرقی صنعتی شامل گواهینامه آتکس برای مکش آرد و ترکیبات اصلی مورد استفاده در نانوایی ها که می توانند با ایجاد ابرهای استاتیک خطر انفجار را ایجاد کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
قالیکده یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 12:53

بسیار عالی
خوشحال می شویم از وبسایت ما نیز دیدن فرمایید.
نام: قالیکده
آدرس: http://ghalikade.ir/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.