دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

مزیت‌های اجرای خدمات کفسابی

اجرای خدمات کفسابی هر چند سال یکبار با هدف بازگرداندن زیبایی و جلای از دست رفته کفپوش به آن صورت می گیرد اما افزایش زیبایی محیط تنها دلیل اجرای خدمات کفسابی نیست و این  عملیات مزیت های زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

زیاد کردن عمر مفید کفپوش

اگر به دنبال راه حل خوبی برای زیاد کردن مقاومت کفپوش و به دنبال آن طول عمر سطوح کف در مجموعه خود هستید تا به این وسیله در هزینه ها صرفه جویی کنید، اجرای خدمات کفسابی راهکار بسیار خوبی است. این عملیات باعث می شود که مقاومت در برابر تردد زیاد، ذرات ساینده، حرکت چرخ و ترولی و ... زیاد شود. از طرف دیگر لک پذیری، پوسته ای شدن و سایر عیوبی که عمر کفپوش را کاهش می دهند با اجرای خدمات کفسابی به شکل صحیح برطرف می گردند.

شستشوی راحت تر کفپوش

چون با اجرای خدمات کفسابی و صیقلی کردن سطح کفپوش ناهمواری و زبری آن از بین می رود و سطحی کاملا صاف ایجاد می شود در مراحل بعدی نظافت و شستشوی کفپوش راحت تر خواهد شد زیرا دیگر جایی برای انباشته شدن و تجمع آلودگی ها وجود ندارد پس حتی با یک عملیات تی کشی مرطوب نیز می شود سطوح کف را تمیز و درخشان کرد.

صرفه جویی در هزینه ها

همانطور که در بند قبلی گفته شد اگر خدمات کفسابی به شکل اصولی بر روی سطوح کف انجام شود در مراحل بعدی کفپوش را را راحت تر می شود تمیز کرد یعنی تمیز کردن آنها با سرعت بالاتری انجام می شود و برای نظافت و شستشوی آنها به مواد شوینده کمتری نیاز است یعنی نیروی کار کمتر و مواد شوینده کمتر که هر دو به معنی صرفه جویی در هزینه ها است.

ترمیم سریع کفپوش

اگر در یک مجموعه لازم باشد که کفپوش های قدیمی و آسیب دیده عوض شوند و به جای آنها کفپوش جدید نصب شود، این عملیات صرف نظر از هزینه بالای آن، انرژی و زمان زیادی لازم دارد. اما اگر بخواهید سطوح کف را در کمترین زمان ممکن برای رفت و آمد مجدد آماده کنید اجرای خدمات کفسابی راه حلی مناسب است.

زیباتر نمودن کفپوش

اجرای خدمات کفسابی روی هر سطح قابل پولیش باعث صیقلی شدن آن شده و زیبایی آن را افزایش می دهد اما اگر این عملیات حتی بر روی سطحی مثل بتن به خوبی انجام شود به آن زیبای و جلا می بخشد پس اگر به دلیل کاهش هزینه ها از کفپوش ارزان تر به جای سنگ استفاده شود با این روش می توان زیبایی و جلای آن را افزایش داد.

از بین بردن محل رشد و انتشار باکتری ها

درزها و شیارها، خلل و فرج سطوح و هر گونه خط و خشی روی آنها محل مناسبی برای تجمع آلودگی ها و رشد و انتشار میکروب، قارچ و باکتری هستند اما با اجرای خدمات کفسابی آنها از بین رفته و به این ترتیب سلامت و بهداشت محیط زیادتر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.