دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

افزایش طول عمر کفپوش با اسکرابر صنعتی

یکی از مهمترین مزیتهای استفاده از اسکرابر صنعتی برای شستشوی سطوح کف این است که اسکرابر صنعتی به دلایل متعدد باعث می شود که طول عمر کفپوش شسته شده با آن افزایش پیدا کند. یعنی دستگاه کفشوی یا اسکرابر صنعتی باعث می شود که کیفیت و زیبایی و جلای اولیه کفپوش به کار رفته در یک محیط حفظ شود. در این پست بررسی می شود که چطور استفاده از یک اسکرابر صنعتی می تواند به این امر کمک کند.

وقتی از یک اسکرابر صنعتی برای شستن سطح زمین و کفپوش ها در یک محیط خاص استفاده می شود چون این دستگاه مکانیزه نظافت صنعتی قدرت تمیزکنندگی خیلی بیشتر از وسایل دستی مثل تی و فرچه دارد پس تمام آلودگی ها را به خوبی از روی سطح پاک می کند اسکرابر یا زمین شوی صنعتی نه تنها می تواند لکه های سرسخت را به خوبی تمیز کند بلکه آلودگی هایی را هم  که داخل درزها و شیارها و ... جمع شده اند با الیاف برس خود خارج کرده و از انباشته شدن آن جلوگیری می کند. پس اسکرابر صنعتی تمام عوامل آلودگی را از روی سطح پاک کرده و از نفوذ آنها به داخل حفرات ریز سطح جلوگیری می کند اگر این آلودگی ها به خوبی تمیز نشوند در اثر رفت و آمد وارد حفرات می شوند و به تدریج و در طولانی مدت باعث می شوند که سطح کدر به نظر برسد و زیبایی خود را از دست بدهد.

از طرف دیگر موقع استفاده از اسکرابر صنعتی مقدار کنترل شده ای از آب و مواد شوینده استفاده می شود خود این مسأله به حفظ کیفیت کفپوش کمک می کند بخصوص هر چه میزان مصرف مواد شوینده کمتر باشد برای حفظ کفپوش بهتر است و استفاده از اسکرابر صنعتی می تواند میزان مصرف مواد شوینده را به مقدار قابل توجه کاهش دهد.

نکته دیگر آن است که اسکرابر صنعتی ضمن شستن سطوح کف به کمک تی و سیستم مکنده خود بلافاصله آب و مواد شوینده مصرف شده را از روی سطح جمع آوری می کند و به این ترتیب نمی گذارد که آب روی سطح باقی بماند و به لایه های زیرین نفوذ کند این مسأله هم بسیار مهم است چون باقی ماندن آب روی سطح خود می تواند یک عامل خراب شدن کفپوش باشد.

با توجه به دلایل ذکر شده کاملا مشخص است که اسکرابر صنعتی تا چه اندازه می تواند  به افزایش عمر کفپوش کمک کند و در طولانی مدت کیفیت آن را حفظ نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.