دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

واترجت صنعتی آب گرم

اغلب دستگاههای واترجت صنعتی آب را با همان دمایی که وارد پمپ شده است پاشش می کنند البته چون واترجت صنعتی بطور کلی دستگاهی است که فشار آب ورودی را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد در اثر این افزایش فشار دما نیز تا حدی افزایش می یابد اما دستگاه های کارواش صنعتی آب سرد همانطور که نام آنها مشخص می نماید دارای ماژول خاص برای گرم کردن آب نیستند. در مقابل مدل های واتر جت صنعتی آب گرم دارای یک واحد گرم کن هستند که وظیفه آن افزایش دمای آب است.

دستگاه های واترجت صنعتی آب گرم برای نظافت و شستشوی آلودگی های قدیمی و همینطور آلودگی های چرب و گریسی بسیار خوب هستند. زیرا در این واترجت ها دمای آب به کمک فشار آمده و می توان بدون افزایش بیش از حد فشار با استفاده از انرژی حرارتی عملیات مورد نظر را انجام داد. آب گرم نه تنها قدرت پاک کنندگی بالاتری نسبت به آب سرد دارد بلکه قابلیت ضدعفونی کردن و از بین بردن میکروب ها و باکتری ها را هم دارد بنابراین واترجت صنعتی آب گرم برای استفاده  از محیط هایی که به بهداشت بالایی نیاز دارند مثل محل نگهداری طیور و دام یا بیمارستان و ... بسیار کارآمد هستند. به ویژه آنکه برخی مدل های واترجت صنعتی آب گرم می توانند بخار آب را پاشش کنند که دمایی بسیار بالا دارد و یک عامل ضدعفونی کننده قوی است و به همین دلیل است که واترجت صنعتی آب گرم کارواش بخار نیز نامیده می شود.

واتر جت صنعتی آب گرم چون تجهیزاتی بیشتر نسبت به مدل های جت واتر آب سرد دارد نسبت به مدل آب سرد با همان فشار و دبی قیمت بالاتری دارد اما این دستگاه دارای این مزیت است که وقتی واحد گرم کن دستگاه خاموش است. بعنوان یک دستگاه واترجت صنعتی آب سرد نیز قابل استفاده می باشد. البته در مقابل برخی از  دستگاه های کارواش صنعتی آب سرد را می توان به یک گرم کن خارجی وصل کرد و به این ترتیب دمای آب پاشش شده را افزایش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.