دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

تجهیزات نظافتی مورد استفاده یک شرکت خدماتی نظافتی حرفه ای

بسیاری از شرکت‌ها و موسسات امروزه در زمینه خدمات نظافتی فعال هستند و بعنوان یک شرکت خدماتی نظافتی شناخته می شوند و سپردن برنامه نظافتی به یک شرکت خدمات نظافتی از سوی صاحبان کسب و کار بسیار متداول شده است و مدیران و تصمیم گیران محیط های تجاری و صنعتی و اداری ترجیح می دهند که عملیات نظافت و شستشوی مورد نیاز در مجموعه خود را به یک شرکت خدماتی نظافتی بسپارند. هدف صاحبان کسب و کار از واگذاری برنامه نظافتی خود به یک شرکت خدماتی نظافتی انجام سریع تر و باکیفیت تر عملیات نظافتی مورد نیاز، کاهش هزینه ها و کاهش تعداد نیروهای خدماتی مورد نیاز است.

اگر شرکت خدماتی نظافتی انتخاب شده بعنوان پیمانکار نظافتی حرفه ای و متعبر نباشد در دست یابی به هدف های گفته شده کمک کننده نیست و حتی ممکن است باعث ضرر و زیان بیشتر شود. پس انتخاب یک شرکت خوب حائز اهمیت بالا است.

بدون شک اگر یک شرکت خدماتی نظافتی معتبر باشد از تجهیزات و ابزارهای نظافتی پیشرفته و باکیفیت استفاده می کند. بطور کلی استفاده از دستگاه هایی مثل اسکرابر، سوییپر، واترجت و جاروبرقی صنعتی بجای جارو و تی و بقیه وسایل دستی سرعت و کیفیت عملیات نظافت و شستشو را افزایش می دهد و نتایج مثبتی ایجاد می کند اما اینکه دستگاه نظافتی مورد استفاده چه کیفیتی دارد و تولید چه کمپانی هست نیز بسیار اهمیت دارد. دستگاه های نظافتی که توسط تولیدکننگان شناخته شده جهانی مثل کمپانی های آلمانی و ایتالیایی تولید شده اند کیفیت و طول عمر بالایی دارند و عملکرد آنها نیز کاملا مناسب است. اگر شرکت خدماتی نظافتی از این نوع دستگاهها استفاده می کند و نیروهای خدماتی آن نیز آموزش دیده و با تجربه هستند تا حد زیادی می توان مطمئن بود که عملیات نظافت و شستشو با کیفیت بالا و در زمان تعین شده انجام می شود. برعکس دستگاه های بی کیفیت عملکرد خوب ندارند قدرت تمیز کنندگی آنها پایین است و همواره بخشی از آلودگی باقی می گذارند. این دستگاه ها به دلیل کیفیت پایین هرچند وقت یکبار خراب می شوند و از کار می افتند و قادر به کار نیستند بنابراین برنامه نظافتی منظم پیش نمی رود و کارها سر وقت انجام نمی شود.  

علاوه بر کیفیت پارامترهای دیگری هم در یک دستگاه نظافتی مکانیزه مورد استفاده توسط شرکت خدماتی نظافتی مهم هستند که یکی از آنها تناسب دستگاه با محیط است مثلا اگر شرکت خدمات نظافتی مسئول نظافت یک کتابخانه یا موزه است باید از دستگاه های کم صدا استفاده کند.برای نظافت سرای سالمندان یا بیمارستان دستگاه باید دارای گواهینامه های بهداشتی معتبر باشد و ....

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.