دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

چرا جاروبرقی یک ابزار نظافت بسیار محبوب است؟

یک ابزار نظافت بسیار محبوب که در مجموعه تجهیزات و ابزارهای نظافتی هر خانه ای وجود دارد، جاروبرقی می باشد. جاروبرقی ها ابزاری کاملا کارآمد بوده و قادرند انواع آلودگی و پسماند جامد و خشک را با سرعت بسیار بالا جمع آوری کنند. مدل های متنوع جاروبرقی آب و خاک کارایی بالاتری داشته و برای جمع آوری مایعات ریخته شده نیز قابل کاربرد می باشند. علاوه بر سرعت بالا، سهولت کاربرد نیز مزیت عمده این دستگاه های کاربردی می باشد. کار کردن با  جاروبرقی بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ گونه آموزش و مهارتی ندارد. در میان ابزارهای نظافت مکانیزه شاید جاروبرقی کم خطرترین دستگاه موجود باشد. همچنین طراحی مناسب و تجهیزات جانبی ارائه شده با جاروبرقی ها انعطاف پذیری این دستگاه را در نظافت سطوح مختلف و مکش آلودگی از نواحی با دشواری دسترسی به نحو قابل توجه در مقایسه با ابزارهای دیگر افزایش داده است. کافی است که سری جاروبرقی را عوض کرد تا بتوان از آن برای نظافت گوشه ها، فضای زیر ، میز و صندلی و ..، پرده ها، مبلمان و ... استفاده کرد.

کاربرد پذیری بالای جاروبرقی تنها به محیط های مسکونی با آلودگی های متعارف محدود نمی گردد و دستگاه های جاروبرقی صنعتی نیز در حوزه کاری خود دارای عملکرد عالی می باشند. از دستگاه های جارو برقی صنعتی برای انتقال مواد به ویژه مواد پودری استفاده می شود. انجام این عملیات علاوه بر افزایش چشمگیر سرعت نسبت به روش دستی، از برخاستن گرد و غبار و مشکلات تنفسی ناشی از آن جلوگیری می نماید. از جاروبرقی های صنعتی خاص برای جدا نمودن فاز جامد و مایع می توان استفاده کرد و در بسیاری از موارد نظافت تجهیزات و ابزارآلات یک کارخانه بعلت پیچیدگی طراحی و وجود برق با ابزاری جز جاروبرقی صنعتی امکان پذیر نمی باشد.

مدل های مختلف جاروبرقی صنعتی و خانگی علی رغم تفاوت در ابعاد، مواد سازنده و قدرت و سرعت مکش دارای عملکرد مشابه هستند و اجزاء سازنده در تمامی آنها یکسان می باشد. در مطالب آینده این وبلاگ با این دستگاه کاربردی بیشتر آشنا خواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.