دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دستگاه های اسکرابر در آینده

در هر انبار یا واحد صنعتی، همیشه تهدیدی برای لغزش، سر خوردن و افتادن وجود دارد. در واقع، آسیب های ناشی از چنین سرخوردن ها و افتادن ها، حدود 25 درصد از کل ادعاهای غرامت مالی مربوط به آسیب های گزارش شده در هر سال را در بر می گیرد. از آنجایی که سطوح کف یا زمین کثیف می توانند شرایط خطرناک برای افراد را تشدید کنند، از هر زمان دیگری مهمتر است که در دستگاههای اسکرابر صنعتی سرمایه گذاری شود تا سطوح کف هر محیط به درستی تمیز شوند.

تمیز کردن زمین به روش سنتی و با استفاده از ابزارهای دستی مثل تی و سطل مدت های مدیدی است که منسوخ شده است. در حقیقت، یک شرکت در سن دیگو قصد دارد با معرفی تکنولوژی بهره گیری از هوش مصنوعی در دستگاههای اسکرابر و جارو برقی به جهان تحولی در صنعت نظافت صنعتی به وجود آورد.

شرکت brain یک استارتاپ روباتیک است که به زودی دستگاه های اسکرابر یا کفشوی صنعتی بزرگی را عرضه می کند که به صورت خودکار حرکت و کار خواهند کرد. هدف از این ایده، کمک به نیروهای خدماتی از طریق فراهم نمودن امکان استفاده از دستگاه های کفشور روباتیک در عملیات نظافتی برای به حداکثر رساندن بهره وری و کارایی است، همچنین در حال حاضر، این شرکت تنها کمپانی موجود در بازار است برنامه آموزش و صدور گواهینامه برای نیروهای خدماتی ارائه می کند.

بسیاری از نیروهای خدماتی نگران هستند که دستگاه های اسکرابر اتوماتیک جای آنها را گرفته و باعث بیکاری آنها شوند. بنابراین شرکت Brain Corp تصمیم گرفته است که از اتحادیه کارگران در سراسر کشور بازخورد بگیرد تا محصولات خود را به عنوان عامل غیر تهدید کننده در چشم کارگران سازمان یافته معرفی کند.

در حالی که این شرکت به طور مستقیم با اتحادیه ها صحبت نمی کند، بازخورد خود را از مشتریان دریافت می کند که پیش بینی می کنند چگونه اتحادیه ها با عرضه این نوع اسکرابر ها برخورد  می‌کنند و چه شیوه هایی می تواند برای بهبود نگرش افراد نسبت به دستگاه های کفشور صنعتی اتوماتیک اتخاذ شود.

نخستین دستگاه مکانیزه نظافتی که  در آن از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده خواهد شد، اسکرابر است. این تکنولوژی حرکت ماشین را هدایت می کند و یاد می گیرد که چه زمانی دستگاه اسکرابر صنعتی را روشن یا خاموش کند. بر طبق گفته مهندسان، آموزش به این ربات ها فوق العاده آسان خواهد بود. آنها توضیح می دهند که این تکنولوژی مانند آموزش به یک حیوان یا کودک با دادن دستورالعمل هاست و این دستگاه به اندازه کافی خلاقانه و هوشمند خواهد بود که دستورالعمل ها را به خاطر بیاورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.