دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

ماده شوینده مناسب برای اسکرابر

بهترین روش برای تمیز کردن زمین در یک محیط بزرگ و یا حتی کوچک، استفاده از یک دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی است. این دستگاه با قدرت بالا هر گونه آلودگی سرسخت را از روی سطوح کف تمیز کرده و موفقیت خود را  با جمع آوری کامل آلودگی و آب و انتقال تمام آب کثیف به مخزن آب کثیف که مخزنی کاملا مجزا از مخزن آب تمیز دستگاه زمین شوی صنعتی است تکمیل می کند. اما این سوال مطرح می شود که از چه نوع ماده شوینده ای باید استفاده شود به طوری که دستگاه با حداکثر توانایی خود کار کند.


انواع ماده شوینده برای اسکرابر صنعتی

هنگام استفاده از دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کفشور صنعتی شما نیاز به استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن روغن، گرد و خاک و هر نوع آلودگی دیگری دارید که سطوح کف محیط شما را کثیف می کند. اما در میان مواد شوینده مختلف کدام یک  برای استفاده همراه با دستگاه کف شوی صنعتی بهترین است؟ برنامه نظافتی برای محیط متفاوت است و ممکن است برای دستیابی به بالاترین کیفیت نظافتی و نظافت و شستشوی کامل و موثر کف در آن محیط نیاز به محصولات متفاوت نسبت به محیط دیگر باشد. در هر شرایطی، اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل های مربوط به محصولی که استفاده می کنید را دنبال کنید. مواد شوینده قابل استفاده با اسکرابر صنعتی معمولا به دو شکل عرضه می شوند.

یکی موادی که امکان ترکیب کردن آنها با آب وجود داشته و می توان این محلول شوینده را داخل مخزن دستگاه اسکرابر ریخت و دسته دیگر موادی که نباید داخل مخزن آب تمیز دستگاه ریخته شوند. این مواد به گونه ای هستند که باید بصورت مجزا روی زمین پاشش شده و سپس دستگاه اسکرابر بر روی آنها استفاده شود. قاعدتا استفاده از مواد دسته اول ترجیح داده می شود. پس باید توجه کرد که آیا امکان ریختن ماده شوینده داخل دستگاه وجود دارد یا نه. برخی مواد به شدت اسیدی یا قلیایی می توان باعث آسیب دیدگی بخش های مختلف دستگاه اسکرابر صنعتی شوند.

مخلوط کردن بیش از حد هر گونه پاک ماده شوینده بیش از حد قوی با آب نیز نه تنها گران است و هزینه های عملیاتی را زیاد می کند بلکه می تواند باعث آسیب به دستگاه شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که از یک مواد شوینده کم فوم همراه با اسکرابر خود استفاده می کنید.است. کف بیش از حد در مخزن آب کثیف به موتور مکنده وارد می شود و به آن آسیب می رساند. در صورتی که این اتفاق بیفتند یعنی ماده شوینده شما بیش از حد کف یا فوم ایجاد کند ممکن است نیاز به استفاده از دی فومر در مخزن آب کثیف باشد.


تمیز کردن نواحی بسیار آلوده با اسکرابر

در حالی که استفاده از مقداری ماده شوینده می تواند برای حذف باکیفیت تر و موثر آلودگی‌ها موثر باشد اما در اغلب موارد هنگام تمیز کردن سطوح کف بهتر است تا حد امکان از مواد شوینده کمتر  استفاده شود. هنگامی که شما هنگام استفاده از دستگاه اسکرابر با مخزنی که با محلول رقیقی از آب و ماده شوینده پر شده است به یک ناحیه کثیف مانند یک منطقه چرب می رسید، دوبار تمیز کردن را امتحان کنید. در این روش باید ابتدا یک بار در حالی که موتور مکش دستگاه خاموش است و تی اسکرابر بالاست و در حالی که مقدار زیادی از محلول شوینده روی زمین پاشش شده است عملیات برس زنی انجام شود. راه حل بهتر برای دستیابی به کیفیت مطلوبتر آن است که به محلول شوینده زمان دهید تا بر روی زمین اثر کند. سپس با اسکرابر برای بار دوم و در حالی که مخزن با آب پر شده است عملیات را تکرار کنید و ببینید آیا تمیز است یا نه. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.