دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

دنیای نظافت

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی

نگهداری از زمین شوی صنعتی

خرید یک زمین شوی صنعتی برای انجام عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف در محل کارتان، یک سرمایه گذاری ارزشمند است. استفاده از زمین شوی صنعتی یا اسکرابر در عملیات نظافتی باعث می شود که محیط کار خوشایند برای کارکنان و مشتریان شما فراهم شود. یک ساختمان کثیف مشتریان را فراری داده و کارکنان شما را در معرض ریسک های سلامتی و ایمنی قرار می دهد.

برای آنکه بالاترین بازده را از زمین شوی صنعتی خود بدست آورید باید بدانید که چگونه از آن استفاده کرده و چگونه از کف شوی صنعتی خود نگهداری کنید. به این ترتیب می توانند عمر اسکرابر صنعتی خود را افزایش داده و وارد شدن آسیب به آن جلوگیری کنید تا در برنامه نظافتی شما اخلالی ایجاد نشود. برای آنکه زمین شوی صنعتی خود را در شرایط مناسب نگه دارید به چندین پارامتر باید توجه کنید.


برس های زمین شوی صنعتی

برس ها به زیر دستگاه زمین شوی صنعتی متصل می شوند و آلودگی را جمع آوری می کنند. بنابراین لازم است که الیاف برس بصورت منظم تمیز شوند. در غیر این صورت آلودگی بر روی آنها انباشت شده  و در نهایت به عملکرد ضعیف دستگاه اسکرابر می انجامد.


تی دستگاه اسکرابر

نکات ذکر شده در بخش قبلی در مورد تی زمین شوی صنعتی نیز صدق می کند. یک تی کثیف بر روی زمین رد بر جای می گذارد. و به این ترتیب عملکرد اسکرابر را خراب می نماید. قبل از استفاده از زمین شوی صنعتی اطمینان حاصل کنید که تی کاملا تمیز است بطوریکه می تواند به نحو موثر آلودگی و آب و ضایعات باقی مانده را جمع آوری کند.


باتری های کف شوی صنعتی

اگر زمین شوی صنعتی شما از نوع اسکرابر باتری دار است باید هر چند وقت یکبار باتری ها را بازبینی کرده و آنها را در شرایط بهینه حفظ نمایید. اگر باتری ها از نوع اسیدی است با ریختن آب مقطر در پورت آن هنگام شارژ به نگهداری آن کمک کنید. البته باید توجه کنید که آب سریز نشود زیرا باعث ریختن اسید بر روی زمین و آسیب دیدن آن می شود. دستگاه های زمین شوی صنعتی دارای باتری ژل دستگاه های مناسب هستند زیرا باتری آنها نیاز به سرویس و نگهداری ندارد. بنابراین از این نوع دستگاه های کفشور صنعتی استفاده کنید. همچنین باتری ژل خطر ریختن بر روی زمین را ندارد. بهر حال همیشه به خاطر داشته باشید که شارژ باتری هنگام کار نباید کاملا خالی شود. سعی کنید برای افزایش طول عمر باتری زمین شوی صنعتی شارژ آن را در حالت بهینه نگه دارید.


اتصالات

اتصالات دستگاه زمین شوی صنعتی وظیفه آن را به عهده دارند که دستگاه بصورت یکنواخت و مناسب عمل کند. شما می توانید با روغن کاری آنها بصورت هر چند وقت یک بار به نگهداری بهتر آنها کمک کنید.روغن های متفاوتی در بازار وجود دارند. بنابراین از تولید کننده در خصوص روغنی که باید برای زمین شوی صنعتی خود استفاده کنید سوال نمایید.


هنگامی که نوبت به نگهداری دستگاه های زمین شوی صنعتی می رسد، داشتن اطلاعات درست حیاتی می باشد. شما می توانید این اطلاعات را از تولیدکننده دستگاه اسکرابر خود درخواست کنید یا آنها را در دفترچه راهنمای ارائه شده همراه با دستگاه جستجو نمایید. این دفترچه باید همراه با دستگاه هنگام خرید به شما ارائه شود. اگر زمین شوی صنعتی شما آسیب دید باید فورا آن را تنظیم کنید. در مورد نگهداری و سرویس به موقع زمین شوی صنعتی خود اهمال نکنید زیرا این کار باعث کاهش طول عمر مفید و بازده دستگاه اسکرابر شما خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.